ioanavasiliu.ro

Politica de retur

  • Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziționarea produsului, nu vă putem oferi o rambursare completă sau schimb.
  • Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. Trebuie să fie și în ambalajul original.
  • Mai multe tipuri de produse nu pot fi returnate. Produsele perisabile, cum ar fi alimentele, florile, ziarele sau revistele, nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
  • Alte elemente care nu pot fi returnate:
    • Carduri cadou
    • Produse software descărcabile
    • Unele produse de îngrijire personală și sănătate
  • Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de un bon fiscal sau dovadă de achiziție.
  • Vă rugăm să nu returnați achiziția dvs. producătorului.
  • Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
    • Cărți cu semne evidente de uzură
    • CD-uri, DVD-uri, casete VHS, software, jocuri video, casete sau viniluri deschise.
    • Orice element care nu este în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește de piese din motive neimputabile noastre.
    • Orice element returnat după 30 de zile de la livrare
  • Rambursări
  • După ce primim și inspectăm returnarea dvs., vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit produsul returnat. Vă vom informa și cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dvs.
  • Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un anumit număr de zile.
  • Rambursări întârziate sau lipsă
  • Dacă încă nu ați primit o rambursare, verificați din nou contul bancar.
  • Apoi, contactați compania de carduri de credit; ar putea dura ceva timp înainte ca rambursarea să fie postată oficial.
  • Apoi, contactați banca. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
  • Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {contact@ioanavsiliu.ro}.
  • Produse în ofertă
  • Numai produsele la preț regulat pot fi rambursate. Produsele în ofertă nu pot fi rambursate.
  • Schimburi
  • Înlocuim doar articolele dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să le schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la {contact@ionanavasiliu.ro} și trimiteți produsul la: {București}.
  • Cadouri
  • Dacă articolul a fost marcat ca fiind cadou la achiziționare și v-a fost expediat direct, veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce primim produsul returnat, un certificat cadou vă va fi trimis prin poștă.
  • Dacă articolul nu a fost marcat ca fiind cadou la achiziționare, sau cel care a făcut cadoul a avut comanda expediată la ei pentru a vă da mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a făcut cadoul, iar ei vor afla despre returnarea dvs.
  • Returnarea produselor
  • Pentru a returna produsul, trebuie să trimiteți produsul la: {bucurești}.
  • Veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea produsului. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursarea dvs.
  • În funcție de locul în care locuiți, timpul în care produsul schimbat vă poate ajunge poate varia.
  • Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea de asigurare de transport. Nu garantăm că vom primi produsul returnat.
  • Ai nevoie de ajutor?
  • Contactați-ne la {contact@ioanavasiliu.ro} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.
Shopping Cart